en dag kommer, som vi alla vet, då du inser ditt fel och hur lite hon förtjänade det.



slit ut hennes hjärta
och bränn hennes själ,
men lämna henne aldrig
inte såhär.

gråt skrik glädje skratt
minns du då
hon i ditt knä satt

minns du hur hårt
du höll henne i din famn
minns du hur du viskade
en ängels namn


hon trodde aldrig
att den dagen skulle hinna
då hon skulle glömma
då hon skulle vinna

att du en gång varit en del
av henne
en del som varit
en del som fanns
en del utan nu något
spår någonstans

du är borta.

minns du den kvällen
då hon viskade
det där
att du skulle slita ut hennes hjärta
och bränna hennes själ
.
//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar den här bloggen, älskar alla de här dikterna, jag har läst dom flera gånger. Jag får rysningar av allt som skrivs. Tänkte bara säga det.

2010-04-26 @ 21:01:28
URL: http://leaah.blogg.se/
Postat av: Fedha

ohhhhh, jag dööör. gud vad vackert! sva se najezi..

2010-04-26 @ 22:27:45
URL: http://hediish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0