alla ser inte det vackra med hösten, alla ser inte det vackra med dig, men det gör jag. det gör jag.



de som lyfter upp en
och de som 
trycker ner en i skorna
är de som gör
de som är

hon säger att hon
hamnat i en fas i livet
där ingenting betyder
där inget känns
längre

hon är trött
men vet inte på vad
hon är arg
men vet inte på vem
hon vill inte längre
men hon vet inte varför

fel.

livet blir aldrig mer än det vi gör det till
man måste
förstå sitt värde
älska och låta sig bli älskad
lära känna sig själv
och lära sig förstå
andra.



jag älskar höstens sätt
att måla gatorna i
orange, brunt och gult
jag älskar höstens sätt
att ge lugn, ro

jag älskar hösten.


Kommentarer
Postat av: Belma

Aw, taack :) Äntligen update, me loves:D hihi. I agree, hösten är fin på sitt sätt:)

2009-10-03 @ 10:51:38
URL: http://belms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hösten blir ännu finare om man har någon att dela den med, eller hur..?

Saknar dig, puss!

2009-10-05 @ 01:03:01
URL: http://ojsvijetla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag skriver ett e-brev... Fast egentligen är det två brev.

Jag kommer snart. Puss



2009-10-05 @ 22:48:44
URL: http://ojsvijetla.blogspot.com
Postat av: senada

ja att det blir mkt godis ätande under tenta veckorna är ett måste, men jag dricker inte kaffe. klarar inte av det haha :) vad pluggar du för något lr har pluggat?=)



hösten har på något sätt sin charm :)

2009-10-07 @ 13:19:09
URL: http://aada.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, längesen jag var här. Trodde ni hade lagt av, men verkligen fint att se alla underbara texter igen.



Okej, here it goes. Jag vet inte om du (arre) minns, men jag hade en gammal blogg på blogspot för ca ett-två år sedan. Vi hade även lite kontakt via bloggarna. Hur som helst så kommer jag ihåg att du var en vän till "ojsvijetla", right? Saken är den att jag lämnade en kommentar hos henne för ett jävla tag sedan, en kommentar som jag idag vill radera. Inget märkvärdigt så, men den dyker liksom upp varenda gång man skriver in mitt namn på google. Dock är det omöjligt att få kontakt med henne då hon var anonym, och jag har ju egentligen ingen aning om vem hon är. Så jag hoppades på lite hjälp från din sida. Om jag bara skulle kunna skicka iväg ett mail till henne eller liknande.



That's all. Hoppas allt är väl, och sluta aldrig med de fina texterna. Kram!

2010-12-01 @ 02:02:49
URL: http://arvac.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snällt av er! Verkligen. Hm, alltså om ni tar och googlar mitt för- och efternamn så kommer det upp två kommentarer. Främst den ena där jag blottar mig lite väl för mycket (som jag fått så jävla mycket frågor om, därav tjänsten) men gärna också det andra så allt försvinner från google.



Mitt efternamn står med i e-postadressen som ni får med kommentaren.



Fick en obehaglig människa efter mig nämligen. Räckte med att personen ifråga sökte efter mitt namn på google and voila - där fanns jag. Så har numera blivit jätteförsiktig med att inte lämna ut namn någonstans längre. Har dessutom röjt undan mitt namn på alla sidor jag kunnat komma åt. Blev alldeles för läskigt liksom.



Men tack så mycket för er hjälp! Kram

2010-12-03 @ 00:53:05
URL: http://arvac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0